Odelouca1

8 mei 2016 - São Marcos da Serra, Portugal

Odelouca1

Deze foto werd gemaakt op 8 mei 2016 in São Marcos da Serra, Portugal met een Sony DSC-HX10V.

1. Leen en Marja:
    22 mei 2016
    Hallo Jos en Cok, het is een ijdilische plek zo te lezen.Ik denk dat het voor ons niet haalbaar is met de caravan achter onze kont ,tenzij je levensmoe bent.. Vlgs de weerberichten hebben jullie het nu lekker warm. Dat maakt het leven buiten een stuk gemakkelijker.We verheugen ons op jullie berichtjes, het plaatsen ervan zal de nodige moeite kosten.Morgen wordt een speciale dag,we gaan sowieso proberen te appen maar lukt het niet dan wens ik een hele fijne en speciale verjaardag toe. Alvast van harte gefeliciteerd!
  2. Joost:
    22 mei 2016
    Toppie! Jullie hebben het paradijs op aarde gevonden.ik heb een mail gestuurd voor je verjaardag Jos, maar die lees je vast later wel.in elk geval een fijne dag gewenst. En 65 is nog jong he. Dus geniet ervan. Xxx ineke en joost
  3. Joke de Wolff:
    26 mei 2016
    Jos, veel te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd. Mijn zus en ik zijn op Zakynthos. Fijn dat jullie ons laten meegenieten. Wij hebben enkele excursies gedaan en leuke mensen ontmoet. Nog een fijne tijd en ik lees het weer. Groetjes Joke