Dubbel Spotten

1 juni 2023 - Stellendam, Nederland

Achter het industriegebied Marina Stellendam (slecht aangegeven en moeilijk te vinden), ligt een stuk wonderschone natuur dat beheerd wordt door natuurmonumenten. Er naar toe rijdend vraag je je voortdurend af of je wel op de goede route zit. Maar dan....... achter in de hoek van een parkeerplaats, vind je een smalle doorgang die je naar een bijzonder gebied leidt.

ToegangssluisdeurIndustriegebied 1Toegangspad

Zodra je uit de industriële misère bent hoor je enkel de vogeltjes fluiten en de wind ruisen. Een smal zandpad dat overgaat in een vlonderpad leid je naar de mooiste vogelspotplaats van heel Zeeland. Allerlei soorten eenden, lepelaars en andere soorten watervogels hebben we mogen bewonderen. Dit vanuit een architectonisch bijzonder gebouwde spotplaats.

Observatorium         SpottenSpot 2UitzichtSpot 1

Aanvankelijk waren wij geheel alleen in dit stukje natuur. Echter, binnen in het observatorium bleken er  een fix aantal kinderen voor de camera te moeten poseren in  een nieuwe kinderkledinglijn.

Er werd een fotoshoot  gehouden voor het  kinderkledingmerk: "No-Way-Monday". Jammer dat we niet even op ons gemakje vogels konden spotten, maar ook wel weer grappig om die kinderen als volleerde fotomodellen te spotten..  Toch wel bijzonder dat een dagje vogelspotten opgesierd werd door nieuwe kinderkleding-spotten.

Nieuwe Kledinglijn

1. Leen & Marja:
    1 juni 2023
    Lekker spannend om op zo’n paadje te belanden.
    Het zijn prachtige plaatjes.
  2. Brigit en Theo:
    2 juni 2023